De ce ne e frig atunci când slăbim

Ceea ce ne face să pierdem în greutate

Prin crearea unui deficit zilnic de de calorii, vă puteți aștepta să pierdeți aproximativ o lire pe săptămână. Avertizare Reducerea caloriilor sub 1. Mutați-vă mai mult, în orice mod puteți Ayoob îi îndeamnă pe adulții în vârstă să se miște pur și simplu mai mult, în orice mod poți, în fiecare zi. Deși articulațiile noastre pot fi mai strânse și corpurile noastre nu sunt la fel de agile cu fiecare tură în jurul soarelui, el spune că într-adevăr nu există un substitut pentru exerciții fizice. Într - adevăr, o revizuire sistematică publicată în februarie înRevista Scandinavă de Medicină și Știință în SportA constatat că adulții peste 60 de ani care sunt activi fizic au un risc redus de cancer de sân și prostată, fracturi și căderi, limitări funcționale, declin cognitiv, demență, Alzheimer, depresie și moarte timpurie.

Referințe bibliografice: Greutatea corporală este mai mult decât o simplă măsură a cantității de masă pe care o are corpul nostru. Mulți asociază greutatea ca un indiciu al ceea ce ne face să pierdem în greutate, frumuseții și sănătății și, desigur, acest lucru le influențează stima de sine și conceptul de sine, cu cei care se simt teribil de rău atunci când greutatea lor nu este ceea ce își doresc. Pierderea în greutate este o problemă foarte delicată care poate varia de la simpla pierdere de câteva kilograme la sfatul medicului până la o problemă reală de sănătate mintală.

Prin urmare, mai jos să vedem cum să evităm să ne obsedăm de slăbit și să înțelegem că nu este totul. Sunt apreciați în funcție de greutatea lor, care le influențează foarte mult stima de sine. Hrana este cea care ne oferă nutrienți, combustibilul de care are nevoie corpul nostru. Fără mâncare, ființele umane mor pur și simplu și, prin urmare, trebuie să mâncăm.

Este posibil ca la un moment dat din viața noastră să pierdem puțin grăsime din motive de sănătate. Cu toate acestea, obsedat de slăbit ne poate duce la o situație care nu este deloc sinonimă cu sănătatea și este lumea dură a tulburărilor alimentare.

Din acest motiv, este atât de important să stabilim o relație sănătoasă cu mâncarea și să înțelegem că greutatea nu este o măsură a frumuseții sau a sănătății, ci un indicator al masei, nimic mai mult.

Account Options

Obiectivul acestui articol este să învățăm puțin cum să evităm să ne obsedăm de pierderea în greutate, să vedem câteva mituri, credințe și atitudini de combatere a modului în care apar pierderea în greutate și câștigul, precum și să înțelegem că menținerea unei diete sănătoase este ceva extrem de necesar un corp frumos, care nu este altceva decât orice corp în stare bună de sănătate.

Mituri despre pierderea în greutate Există multe mituri care există în jurul alimentelor și care au legătură directă cu obsesia pentru pierderea în greutate. Mulți oameni, în încercarea lor de a atinge obiectivele de slăbire, controlul după numerele care ar trebui să apară pe cântar devine controlul prin ceea ce mănânci, acesta fiind teren de reproducere pentru dezvoltarea unei relații nesănătoase cu alimentele.

Este amuzant cum în lumea de astăzi, unde putem obține cu ușurință mai multă mâncare ca niciodată, mâncăm ceea ce ne face să pierdem în greutate ceea ce ne face să pierdem în greutate decât au făcut strămoșii noștri. Este adevărat că avem mai multă disponibilitate de alimente hrănitoare și că malnutriția este ceva relativ rar, dar trăim și într-o lume în care există multe alimente bogate în calorii, grase și cu conținut scăzut de nutrienți care se întâmplă să fie hiper-gustabile, adicămai gustos comparativ cu mâncarea tradițională și de sezon.

Deoarece cele mai sărace alimente în nutrienți sunt, la rândul lor, cele care au o aromă mai intensă, nu este surprinzător ceea ce ne face să pierdem în greutate că populația le preferă față de alimentele sănătoase. În consecință, avem boli precum obezitatea, diabetul și bolile cardiovasculare în populație, deoarece este dificil să reziste acestui tip de alimente, care, de asemenea, tinde să fie comercializate gata preparate și vândute la un preț relativ mic.

A spune că populația este dependentă de junk food nu este o exagerare.

4 sfaturi pentru a evita obsesia pierderii in greutate - Psihologie -

Oamenii știu că nu sunt alimente sănătoase, că cel mai bine ar fi să nu le consumați deloc și că prezintă riscuri pentru sănătate, dar este dificil pentru ei să nu mai consume. Cum să eviți obsesia pierderii în greutate?

Există mai multe acțiuni pe care le putem întreprinde pentru a evita obsesia pierderii în greutate. Nu folosiți sala de sport pentru a mânca mai mult mai târziu Nu există nicio îndoială că activitatea fizică arde calorii și te ajută să slăbești.

Mersul la sală ar trebui privit ca o modalitate de a vă asigura o bună sănătate și distracție, indiferent dacă faceți antrenament de forță, cardio sau activități cum pierdeți grăsimea burtă. Cu toate acestea, adevărul este că mulți oameni merg la sală cu intenția clară de a arde cantități mari de calorii și apoi le înlocuiesc mâncând totul.

Are Eggs Good For You? (Or Cholesterol & Heart Disease Issues?) (Iunie 2021)

Obsesi cu greutatea, pentru a se asigura că nu se îngrașă cu câteva kilograme în plus, se bat singuri făcând tot felul de exerciții în sala de sport și apoi mănâncă tot felul de alimente hipercalorice. Acest lucru este destul de periculos. Pe de o parte, avem faptul că persoana se agită și, pe de altă parte, efectuează comportamente compensatorii, făcând în acest caz exerciții excesive, toate pentru a evita îngrășarea.

Toate acestea pot fi folosite pentru a suspecta un posibil caz de bulimie, o tulburare alimentară care necesită intervenție psihologică. Nu fi prea agitat în ceea ce privește caloriile. Există nenumărate aplicații care servesc la urmărirea caloriilor din ceea ce mâncăm și, de asemenea, a celor pe care le ardem cu exercițiile fizice.

1. Mai întâi, descoperiți câte calorii aveți de fapt nevoie

Acestea pot fi utile deoarece ne ajută să avem o orientare asupra aportului caloric și a proporției de macronutrienți pe care le-am ingerat, ajutându-ne să știm dacă menținem o dietă variată și consumăm cantitatea necesară de calorii.

In orice caz, obsedarea de a prinde absolut toate caloriile pentru a vă asigura că pierdeți în greutate este o greșeală.

  • De ce ne e frig atunci când slăbim
  • Vezi galeria foto Cel mai adesea, atunci când ne propunem să slăbim, ne dorim rezultate rapide și spectaculoase.

Aceste aplicații ar trebui descărcate și utilizate cu precauție și să înțeleagă că sunt doar o evidență a ceea ce mâncăm, punând accentul mai mult pe nutrienții consumați înainte de aportul nostru caloric. Motivul pentru care aceste aplicații ar trebui vizualizate cu prudență este că ceea ce ne face să pierdem în greutate oameni doresc să le folosească perfecționist.

CE NE FACE SĂ PIERDEM ÎN GREUTATE - DIETA ȘI PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Există cei care încearcă să țină o evidență exhaustivă a tot ceea ce au mâncat pe parcursul săptămânii, motivându-se să continue să ia între și de calorii, ceea ce este recomandat în termeni foarte generali. De obicei, se întâmplă ca, pentru simplul fapt de a fi uitat să se înregistreze într-o zi, utilizatorii săi sunt copleșițiSimt că au eșuat, își rup firul și mănâncă în ceea ce ne face să pierdem în greutate, simțind că se îngrașă la fiecare mușcătură.

Este necesar să înțelegem că, neînregistrând absolut tot ce mâncăm într-un contor de calorii, nu vom câștiga în greutate. Atâta timp cât mâncăm o dietă sănătoasă, bogată în substanțe nutritive, putem face ceea ce mâncăm un pic mai flexibil și chiar uităm să îl notăm. Nici dietele restrictive, nici interzicerea alimentelor Mulți oameni cred că vor pierde în greutate numai dacă interzic anumite alimente și controlează total caloriile pe care le consumă.

  1. Macro- urile zilnice de a pierde grăsime
  2. Cum să pierdeți în greutate chiar dacă este nesănătoasă
  3. Sfaturi ușor de scădere în greutate
  4. Pierdere în greutate canyon ranch

Da, este adevărat că, cunoscând aportul caloric, se poate presupune că vei slăbi, atâta timp cât mănânci mai puține calorii decât consumi și există un deficit caloric. Acum, a face o dietă restrictivă nu funcționează și cu atât mai puțin dacă a fost obținut din surse dubioase.

weightworld prodotti

Nu este dificil să găsești pe internet tot felul de diete minune în care să fie evidențiate alimentele interzise. Acestea, departe de a fi instrucțiuni bune pentru a controla sau a pierde în greutate, devin surse periculoase de vinovăție.

Interzic atât de multe alimente încât practic nu ne permit să ne bucurăm de mâncare, fiind capabili doar să consumăm alimente cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi salata verde, unele carne cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi puiul și interzicând strict orice dulce.

  • Пожелай принять мою помощь.

Alții ne obligă să mâncăm același aliment timp de câteva săptămâni de exemplu, dieta cu ananas. Dietele restrictive sporesc tulburările alimentare.

bodyfuelz fat burner efecte secundare

Orice dietă care urmează să fie făcută trebuie consultată cu profesioniști, inclusiv medici, dieteticieni și nutriționiști. Dacă există suspiciunea unei posibile tulburări alimentare, ar trebui consultat un psiholog.

cum îți pierzi burta

Nu vă expuneți la scară în fiecare zi Unul dintre cele mai temute momente ale persoanelor care sunt disperate să slăbească este să se cântărească pe cântar. Toată lumea are o greutate ideală în cap, deși nu din acest motiv sănătos și nici chiar ideal, dar asta se traduce într-un număr specific, valoare la care, dacă nu am ajuns, ne întristează mult.

Pentru mulți oameni acest lucru poate deveni obsesiv și folosesc cântarul în fiecare zi, ceea ce ne face să pierdem în greutate de mai multe ori. Greutatea pe care o marchează cântarul poate fi o sabie cu două tăișuri. Pe de o parte, se poate întâmpla ca, în caz de succes, să ne simțim motivați să continuăm cu rutina de slăbire, mâncând sănătos și făcând exerciții fizice, dar pe de altă parte, dacă nu este cazul, ceea ce se va întâmpla este ceea ce ne face să pierdem în greutate simțim frustrat.

Atât pierderea în greutate, cât și creșterea musculară sunt un proces cu sus și coborâșuri și, prin urmare, măsura zilnică a locului în care ne aflăm nu funcționează deoarece ne poate demotiva perfect. Ceea ce trebuie să țineți cont este întregul proces ca întreg.

De aceea pierdem în greutate Iunie 17, dieta și pierderea în greutate V-ați întrebat vreodată de ce câștigați în greutate și de ce lirele continuă să revină? Răspunsul stă în fiecare dintre noi și există multe motive. Ar fi bine să începeți cu medicamente și agenți medicali, printre care se numără hormonul tiroidian. Hormonul tiroidian joacă un rol important aici și se referă la două afecțiuni pe care le poate avea o persoană, una este hipotiroidismul sau un metabolism lent care duce la creșterea în greutate, iar celălalt este hipertiroidismul care poate duce la pierderea în greutate. Hormonul tiroid poate fi, de asemenea, afectat de greutatea unei persoane, care poate fi reglată din nou prin adoptarea unor obiceiuri de viață sănătoase și controlul a tot ceea ce aduceți în corp.

Nu vom slăbi aportul zilnic de grăsime pentru pierderea în greutate noapte. Cântărirea noastră în fiecare zi nu oferă date fiabile și orice variație care poate apărea poate fi produsă asus corp subțire un număr atât de mare de factori dincolo de controlul nostru, încât ar fi foarte dificil să-i folosim ca măsură dacă există sau nu progrese, cu atât mai puțin indicativ o îmbunătățire a sănătății.

În majoritatea cazurilor, este adecvat să vă cântăriți o dată la două săptămâni, de preferință doar o dată pe lună, și folosind cântare inteligente, dacă este posibil. Acestea sunt dispozitive care depășesc simpla măsurare a greutății, dar măsoară și alte aspecte care sunt legate de sănătatea persoanei precum procentul de grăsime, cantitatea de masă musculară, retenția de lichide, metabolismul bazal și îmbătrânirea prematură.

Cântarul trebuie să rămână ascuns sau cel puțin într-un loc cu expunere redusă în zilele în care nu va fi utilizat. Pentru a face acest lucru, cel mai bine este să-l puneți într-un loc înalt din care este dificil să îl coborâți sau să îl ascundeți direct într-un sertar pe care nu îl consultăm de obicei.

Cele mai bune sfaturi pentru a pierde în greutate în anii 50, 60 și dincolo - Sănătate -

Acest lucru ne va împiedica să fim tentați să ne cântărim în actualitate, astfel încât să putem evalua mai bine progresul. Referințe bibliografice: Carbajal Azcona, Á. Apă - Manual de nutriție și dietetică. Fiziologie și comportament, 3