Cum arată meniul meu pe o dietă strictă LCHF - ceto - Analize June

Rata pierderii în greutate lchf, ✽ Calculul macronutrienților în dieta ketogenică: proba practică ✽

Dacă eroina noastră ar fi preferat să mănânce și micul dejun, i-ar fi fost simplu să mute ouăle, branza de vaci și câteva roșii dimineața. De ce sunt importante calculele în dieta ketogenică? Dieta ketogenică a apărut ca o alternativă terapeutică pentru tratarea copiilor bolnavi de epilepsie intractabilă.

Dieta grasă

De atunci au fost descoperite mult mai multe întrebuințări pentru ea în domeniul sănătății. Din aceste motive e important ca macronutrienții să fie în proporții exacte.

Sunteți sub tratament Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi Keto, LCHF, Paleo și Atkins, sunt cele mai populare diete pentru pierderea în greutate. Știința, celebritățile și guru-ul fitnessului jură pe aceste diete. Dar nu aș fi surprins să știu dacă nu slăbiți cu o dietă săracă în carbohidrați. Este o problemă obișnuită cu care se confruntă dietele la un moment dat.

Dacă e folosită pentru pierderea în greutate, aceste procente sunt necesare doar în faza incipientă, de acomodare. După ce organismul învață să utilizeze grăsimea ca principală sursă de energie, se reduce grăsimea din alimentație.

Carbohidratii existau in viata acestuia intr-o proportie extrem de mica. In acea perioada omul manca ceea ce gasea in natura: carne de vanat, peste, si tot ceea ce era comestibil in forma naturala culegerea de plante si fructe salbatice. Amidon pur sub forma de paine, cartofi, paste, orez mancam doar de 5. Materialul nostru genetic nu a avut timp sa se adapteze in totalitate la o asemenea schimbare intr-un timp atat de scurt.

Se reduce, nu se exclude. Organismul va înlocui grăsimea lipsă, cu grăsime pe care o va oxida din depozitele acumulate în corp.

rata pierderii în greutate lchf rezultatele pierderii în greutate pe qsymia

Dacă vrei să faci modificări în raportul de macronutrienți pentru o slăbire mai accelerată sau dacă ajungi în faza de platou, scade întotdeauna din carbohidrați și din grăsime. Nu tăia niciodată proteinele! Nu te îngrașă și nici nu te împiedică să slăbești.

E singurul macronutrient despre care nu trebuie să te îngrijorezi.

rata pierderii în greutate lchf ce arde celulele grase

Calculează întotdeauna proteinele în grame, nu în procente și asigură-te că nu scazi sub 1. În timp, totul se simplifică: mănânci necesarul de proteine, sub 20 de grame de carbohidrați pe zi și grăsime până la sațietate.

Nu rata pierderii în greutate lchf nevoie să te îndopi cu unt și nici să te forțezi să mănânci grăsime doar ca să respecți procentele de macronutrienți.

Mult mai mult decât documente. Este o falsa dilema!

Chiar dacă e util să facem calcule, trebuie să înțelegi că organismul uman nu este un sistem închis care funcționează perfect pe baza unor formule matematice. Fii atentă la semnalele pe care ți le dă corpul tău. Dacă nu te simti bine, nu ai energie, îți cade părul, ajustează cantitatea de mâncare.

Dacă te îngrași poate e nevoie să mănânci mai puțin sau poate e nevoie să îți rata pierderii în greutate lchf activitatea glandei tiroide.

Nu te încăpățâna să continui cu un regim alimentar doar pentru că așa ți-a sugerat o aplicație.

6 gânduri despre „Pierderea în greutate depinde de calorii sau hormoni?”

Toate calculele sunt orientative. E datoria ta să le ajustezi și să găsești formula potrivită pentru tine. Ce am învățat din acest experiment? Pentru mine a fost distractiv să fac acest exercițiu.

Principalele rubrici

Initial, nu am avut intenția să îl public, pentru că a fost doar o curiozitate personală. O fac pentru că am învațat un lucru important: mănânc mult prea puține proteine față de cât ar trebui, iar proteina este cel mai important macronutrient pentru funcționarea optimă a organismului. Poate te va ajuta și pe tine.

rata pierderii în greutate lchf e cig să piardă în greutate

Citește mai mult:.