Ținem legătura!

Obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate, 1. Calculați cheltuielile totale de energie

Ei jură că nu va trebui să numeri caloriile, să renunți la alimentele preferate sau chiar să faci mișcare în căutarea ta de a slăbi sau a scădea greutatea suplimentară de vacanță.

Obiective inteligente pentru pierderea de grăsime, de fapt,.

Înțeleg complet de ce aceste scheme de "slăbire rapidă" sunt atât de atrăgătoare, dar, în ciuda cât de tentant poate fi cea mai nouă manie dietetică, partea rațională a creierului tău știe mai bine. Peste câteva luni, este mai mult decât probabil să vă întoarceți de la locul în care ați început, căutând încă o dietă nouă care să vă ajute să renunțați la 5, 10, 20 sau 50 de kilograme pe care vă luptați să le luați. De fapt, această metodă nu are absolut nimic de-a face cu cele mai noi științe nutriționale.

Dormiți pentru pierderea în greutate Obiectivele de slăbire variază în funcție de individ, dar de multe ori oamenii doresc să piardă o anumită cantitate de greutate într-un anumit timp. Dacă aveți un obiectiv mai agresiv de a pierde 20 de kilograme în două luni, va necesita o combinație între o dietă strictă și un regim de exerciții fizice. Cum funcționează pierderea în greutate Pierderea în greutate este în esență o ecuație matematică: pierdeți în greutate atunci când aportul total de energie calorii consumate este mai mic decât consumul total de energie calorii arse. Cheltuielile totale de energie TEE sunt alcătuite din cheltuielile de energie în repaus REE, ceea ce este necesar pentru funcțiile de bază ale corpuluienergia utilizată în timpul activității fizice și energia utilizată în timpul digestiei.

Se bazează pe un sistem de stabilire a obiectivelor creat și perfecționat de psihologii din domeniul afacerii în scopul motivării angajaților. După cum se dovedește, funcționează strălucit și ca strategie de slăbire.

Obțineți SMART despre pierderea în greutate în 2014

Folosind un pic de psihologie pentru a-ți planifica călătoria de slăbire te va ajuta să rămâi angajat pe termen lung, astfel încât să poți pune capăt în cele din urmă regimului yo-yo. Pentru a vă pregăti pentru succes, cercetarea psihologică ne spune că trebuie să vă definiți cu atenție obiectivele de slăbire și să creați un sistem care să vă monitorizeze progresul.

obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate

Cheia pentru stabilirea eficientă a obiectivelor este asigurarea faptului că obiectivele dvs. Rezoluțiile vagi sunt ușor de respins, deoarece este dificil de identificat atunci când ați ieșit din cale.

Pagina principala Pierderea în greutate și dietă: implementarea unor rezoluții bune și atingerea obiectivelor în Anul Nou An Nou Fericit! Astăzi este 1 ianuarie și încă o dată pentru noul an: implementați rezoluții bune. Mulți ar dori să folosească noul început pentru a-și schimba dieta și a pierde în greutate cu o dietă. Dar rezoluțiile bune sunt adesea forjate rapid, dar greu de respectat. În această postare, vă voi oferi câteva sfaturi, astfel încât să puteți pierde în greutate în acest an.

Scopul dvs. După ce cunoașteți premisa de bază a obiectivului dvs.

Obiectivul de pierdere în greutate a sănătății. Mijlocul de pierdere în greutate

Pentru a vă asigura că este cât mai specific posibil, asigurați-vă că obiectivul dvs. Extinzându-ne pe exemplul anterior, obiectivul tău poate fi să slăbești 2 kilograme pe săptămână în următoarele trei luni, astfel încât să te poți simți mai energizat și mai confortabil în hainele tale.

  • Obiectivul de pierdere în greutate a sănătății, Știrile digera
  • Un plan de dietă bună pentru a pierde 20 de kilograme. în două luni - Sănătate -
  • Poate porumbul să vă ajute să pierdeți în greutate
  • Obiective inteligente pentru pierderea de grăsime, de fapt.

Măsurabil: Dacă obiectivele tale vă vor ține la răspundere, acestea trebuie să fie, de asemenea, măsurabile. Cu alte cuvinte, ar trebui să o puteți verifica dintr-o listă de verificare atunci când este finalizată pentru ziua, săptămâna sau luna.

Meditatie pentru vindecarea problemelor legate de greutate

Vă recomandăm să utilizați o listă de verificare fizică, un grafic sau o aplicație telefonică pentru a vă urmări progresul, astfel încât să puteți vedea vizual ceea ce ați realizat deja. De exemplu, dacă încercați să eliminați gustările după cină, puteți verifica în fiecare zi că puteți ține la distanță munchies-urile de seară.

Realizabil:Obiectivele tale trebuie să fie realiste.

obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate

Dacă ținta dvs. Oferiți-vă o lovitură corectă, făcându-vă obiectivele de slăbit adecvate. Dacă vă concentrați asupra cifrelor, 2 lire sterline pe săptămână este un bun punct de plecare.

Cum să stabiliți obiective realiste cu privire la pierderea în greutate

Obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate obiectivul dvs. Relevant:Pentru ca obiectivele dvs. Dacă nu sunteți un gustator mare, cu siguranță nu are sens să vă concentrați asupra acestui lucru ca strategie de dietă.

Identifică-ți cele mai mari zone cu probleme atunci când vine vorba de slăbit și stabilește obiective structurate care să te ajute să le abordezi direct.

Pierdere în greutate sigură

Limitat în timp: Obiectivele dvs. Unele obiective pot fi realizate zilnic, unele pot fi săptămânale, iar altele pot fi obiective lunare sau anuale.

obiective inteligente pe termen lung pentru pierderea în greutate

Pe măsură ce vă continuați călătoria, este adesea necesar să vă reevaluați obiectivele și să ajustați calendarul. De exemplu, pe măsură ce vă apropiați de greutatea finală, ritmul de slăbire poate încetini, iar pierderea a 2 kilograme într-o săptămână nu mai poate fi o țintă realistă.

Pariuri pe scăderea în greutate

Desigur, această strategie nu este utilă doar pentru pierderea în greutate. Vă poate ajuta să vă structurați oricare dintre obiectivele pentru Anul Nou, pentru a vă maximiza șansele de succes.

Important: Opiniile și opiniile exprimate în acest articol sunt cele ale autorului și nu Everyday Health.