Cele 3 căi cele mai bune de a pierde în greutate

Ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății

Și, în sfârșit… Cum să pierdeți în greutate… Principiul de bază din spatele pierderii în greutate este foarte simplu. Pentru a slăbi, trebuie să acumulăm mai puțină energie decât consumăm. Ușor, nu? După cum vă va spune — probabil foarte tare — fiecare consumator conștient, NU!! Pierderea în greutate nu este deloc ușoară. Pentru a calcula cu exactitate cantitatea de energie pe care o folosim, sunt necesare câteva măsurători și calcule destul de tehnice.

Cercetări precum acest studiu publicat în Medicina Moleculară ne arată că energia totală pe care o folosim este alcătuită din energia utilizată în toate milioanele noastre de funcții normale ale corpului, plus cea a oricărui exercițiu.

Nu numai aceasta, dar lucruri precum recuperarea după exerciții, vindecarea rănilor și combaterea infecțiilor consumă energie suplimentară. Pentru un rezultat precis, toate aceste cifre ar trebui calculate.

  1. Cum să pierdeți din greutate și să vă mențineți în formă cu ajutorul științei - Sănătate Curată
  2. Definiția menținerii greutății Pierderea în greutate și întreținerea cu succes
  3. Arzătoare de grăsime pentru ea
  4. Pierde grăsime pe corpul inferior
  5. Pierdere în greutate northampton ma

Totalul poate fi apoi comparat cu aportul total de energie de către o singură persoană. Dacă energia totală acumulată este mai mică decât energia utilizată, persoana respectivă va pierde în greutate.

Motivul pentru care funcționează în acest fel pierderea în greutate este că organismul recunoaște că nu consumăm suficientă energie pentru a ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății îndeplini cerințele. Pentru a compensa, mobilizează depozitele de grăsime pentru a fi eliberate și utilizate ca energie. Cât de repede pierde în greutate o persoană, depinde de amploarea deficitului.

Un studiu publicat în Jurnalul Internațional de Obezitate cea mai bună ispășire de 60 de zile de greutate faptul că, în general, avem nevoie de un deficit energetic de aproximativ kcal pentru a pierde un kilogram de grăsime corporală, deși această cifră se modifică ușor în funcție de masa corporală a individului în cauză.

Vezi și: Cele mai bune suplimente pentru antrenamentul de tip crossfit … și cum să te menții Odată ce ați făcut modificările pe care le-ați ales în planul dvs. Îmi pare rău — gândiți-vă din nou! Menținerea unei greutăți constante poate fi, de asemenea, o provocare incredibil de dificilă.

Întreținerea greutății ne duce într-un pachet ușor diferit de cerințe de energie.

Cele 3 căi cele mai bune de a pierde în greutate

Pentru a vă menține greutatea corporală stabilă, energia din alimentele și băuturile noastre trebuie să echilibreze energia pe care o folosim. În ceea ce privește calculele de date și energie, acest lucru este mai greu de înțeles decât pentru a pierde în greutate. Cu pierderea în greutate, putem face mici greșeli pe partea precauției pentru a asigura o pierdere constantă, dar cu menținerea ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății, există o marjă de eroare mult mai mică.

Se pare că gestionarea greutății pe termen lung este, de asemenea, o problemă globală. Toate acele pizza și paste din Italia se pare că și-au pus amprenta.

pierderea în greutate în funcție de înălțime și greutate

Păstrați acele kilograme Din fericire, specialiștii italieni au observat câteva lucruri care fac mai probabil ca oamenii să își mențină pierderea în greutate. Aceștia au grupat factorii respectivi în zone distincte. Iată câteva lucruri la care să vă gândiți, pentru a vă oferi o șansă mai bună decât media de a păstra kilogramele la distanță.

Modificări comportamentale Unul dintre cei mai importanți factori a fost faptul că oamenii au continuat să promoveze alegeri sănătoase, cum ar fi un stil de viață activ, care ajută la menținerea motivației și încrederii ridicate.

cele mai bune modalități de a pierde grăsimea corporală superioară

În același timp au continuat cu planul de alimentație sănătoasă. Fie că este vorba despre o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, cu conținut scăzut de calorii sau cu conținut scăzut de carbohidrați, keto, paleo mai multe despre acestea ulterior — detaliile reale ale planului de alimentație au fost mai puțin importante decât faptul că persoana în cauză continuă să facă alegeri sănătoase.

Responsabilitatea a fost un alt factor important.

pierde burta gras 3 zile

Cercetarea a indicat faptul că persoanele care au avut un contact regulat pe termen lung cu profesioniștii lor în slăbire, au avut succes pe o perioadă mai lungă decât persoanele care îndepărtați șoldurile de grăsime au menținut contactul.

Un succes mai mare decât media a fost observat și pentru persoanele care au ales să se cântărească regulat și să-și monitorizeze progresul cu markeri vizibili. S-a constatat, de asemenea, că accesul la un consilier pentru stilul de viață crește probabilitatea de gestionare a greutății pe termen lung. Acesta este o persoană instruită în a ajuta oamenii să introducă schimbări în stilul lor de viață și, de asemenea, să facă din ele obiceiuri înrădăcinate.

Vezi și: Cele mai bune suplimente ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății bază de fructe de soc Trăsături de personalitate Cele o mie și una de trăsături ale caracterului nostru care ne individualizează sunt în mare parte sărbătorite, dar există unele aspecte particulare ale personalității fiecăruia care pot face ca menținerea pierderii în greutate să fie mai probabilă.

Oamenii care au acordat un interes și o valoare scăzută noutăților din viață, s-au dovedit a obține mai mult succes în menținerea greutății. Acest lucru sugerează că este important să dezvolți câteva obiective și motive foarte personale, intrinseci, de a urma planul de slăbire și de a te menține. Planuri de slăbire Am vorbit pe scurt despre diferitele abordări ale pierderii în greutate.

Iată ce spun experții despre unele dintre cele mai populare planuri. Dieta tradițională cu conținut scăzut de grăsimi Timp de multe decenii, s-a crezut pe scară largă că cele mai bune planuri de slăbire s-au concentrat pe minimizarea cantității de grăsimi consumate și există dovezi care să spună că această abordare are ca rezultat pierderea în greutate. Cercetările publicate în Journal of Nutrition au constatat că dietele cu conținut scăzut de grăsimi sunt semnificativ eficiente în reducerea greutății corporale, a colesterolului total și a nivelurilor de insulină.

Alegeți un produs pentru pierderea în greutate

Unii oameni găsesc o abordare cu conținut scăzut de grăsime mai ușor de urmat decât alte planuri. Există o varietate de produse cu conținut scăzut de grăsimi disponibile la multe companii alimentare diferite, pe care oamenii le folosesc pentru a crea o versiune cu conținut scăzut de grăsimi a planului lor alimentar original. De asemenea, poate reduce timpul petrecut în organizare și pregătire.

Deci, dacă acest stil de alimentație vi se potrivește și stilului dvs. Dar există și dovezi care indică faptul că grăsimile saturate pot avea un efect pozitiv asupra pierderii în greutate.

Cum să slabești fără să te îngrași înapoi - conform studiilor

Cercetările de mai sus au menționat, de asemenea, că cele mai mari pierderi în greutate au fost realizate de persoanele pentru care majoritatea grăsimilor incluse în dieta lor erau grăsimi saturate. Să analizăm câteva alternative la alimentația cu conținut scăzut de grăsimi. Reducerea sau eliminarea carbohidraților Planurile de alimentație care implică reducerea sau lipsa carbohidraților au devenit foarte populare în ultima vreme. Acestea funcționează pe principiul eliminării primei resurse de energie aleasă de corp.

Rămânând fără altă alternativă, organismul este obligat să-și folosească rezervele de grăsime. În cercetările efectuate pentru a compara acest tip de dietă cu versiunile cu conținut scăzut de grăsimi, studiile clinice ca acesta din Jurnalul de endocrinologie clinică și metabolism au descoperit că planurile cu conținut scăzut de carbohidrați sunt semnificativ mai eficiente decât programele bazate pe consumul scăzut de grăsimi.

Există o mulțime de avantaje pentru sănătate în cazul planurilor fără sau cu conținut scăzut de carbohidrați.

cum să- mi fac pierderea în greutate mai rapidă

Pe măsură ce reduc dieta noastră adesea bogată în carbohidrați și limitează sursele de carbohidrați, aceste planuri alimentare pot elimina automat carbohidrații nesănătoși și rafinați, care sunt disponibili pentru majoritatea dintre noi.

Drept urmare, mulți surprind faptul că, pe lângă pierderea în greutate foarte eficientă, planurilor ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății alimentație cu conținut scăzut de carbohidrați li se pot atribui efecte benefice precum scăderea tensiunii arteriale, a riscului de boli de inimă, accident vascular cerebral și boli de rinichi.

De asemenea, această cercetare a constatat reducerea nivelului de glucoză din sânge și a riscului de diabet, scăderea nivelului de colesterol rău și cantități crescute de colesterol bun.

Unii oameni consideră că planurile cu conținut scăzut de carbohidrați sunt ușoare și se simt minunat — alții au o perioadă dificilă în timp ce corpul se adaptează. O problemă este că mulți oameni trebuie să facă schimbări drastice în felul în care mănâncă. Alimentele de bază, cum ar pierderea gazdă a canalului de golf cartofii, pastele și orezul, trebuie să fie versiuni integrale și consumate în cantități limitate.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați necesită, de asemenea, o cantitate echitabilă de planificare și pregătire. Unele ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății alimentare și producători pun la dispoziție o serie de opțiuni de alimente cu conținut scăzut de carbohidrați, iar friptura sau puiul și legumele sunt o alegere perfectă cu conținut scăzut de carbohidrați la un restaurant — dar nu mai aveți voie să luați un sandviș pentru prânz, dacă ați fost prins pe picior greșit!

Vezi și: Cele mai bune multivitamine pentru femei Paleo Planurile de alimentație paleo se bazează pe teoria că multe dintre condițiile de sănătate ale lumii moderne curente pot fi legate de dietele bazate pe alimente procesate, cereale și lactate.

Unele diete paleo includeau și câteva produse lactate și cartofi. Nu toată lumea este de acord ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății planul modern de alimentație paleo se poate baza cu exactitate doar pe alimentele pe care le-au consumat strămoșii noștri, dar puține voci pot nega dovezile științifice că funcționează pentru pierderea în greutate.

Un studiu din revista Diabetologia a constatat că o dietă pe bază de paleo a fost mai eficientă la scăderea în greutate pe termen scurt decât un program de alimentație în stil mediteranean.

Un studiu de doi ani, publicat în Jurnalul European de Nutriție Clinică, indică faptul că o abordare paleo este mai eficientă decât un program alimentar bazat pe sfaturi nutriționale guvernamentale. Alte studii au arătat că un plan paleo poate ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea intoleranței la insulină și la reducerea riscului de diabet, la scăderea tensiunii arteriale și la scăderea riscului de boli de inimă și accident vascular cerebral.

O triadă pentru pierderea sănătoasă în greutate

Paleo este considerat de mulți destul de scump, motivul fiind că toate produsele sunt proaspete și sunt ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății doar ingrediente de bună calitate.

Însă mulți oameni consideră că aceasta este o investiție utilă în propria sănătate și bunăstare. Este nevoie, de asemenea, de o anumită planificare, mulți oameni considerând că cea mai ușoară cale de a respecta o abordare paleo este ca marea majoritate a meselor să fie făcute în casă, ceea ce necesită timp și efort.

Planul cu încărcătură glicemică O altă abordare a pierderii în greutate se bazează pe cât de mult crește nivelul de glucoză din sânge un anumit tip de aliment. Cercetările privind programele în stil glicemic nu sunt clare. Unele studii, cum ar fi unul publicat în American Journal of Clinical Nutrition, indică faptul că este eficient pentru pierderea în greutate și reducerea riscului de boli cardiovasculare.

Alte studii, inclusiv unul publicat în Cochrane Database Systematic Review solicită mai multe cercetări asupra efectelor pe termen lung. Și, în sfârșit… Există numeroase alte planuri alimentare și programe comerciale care sunt concepute și comercializate pentru a ajuta persoanele care doresc să știe cum să slăbească și să se mențină.

Majoritatea se bazează pe cel puțin unele dintre principiile discutate mai sus. Oamenii care nu se încadrează în ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății lor sănătoasă pot face o mare diferență în viața și sănătatea lor prin slăbire.

Este un obiectiv pe care unii oameni încearcă să-l atingă pe tot parcursul vieții.

Cum să pierdeți din greutate și să vă mențineți în formă cu ajutorul științei

Dar să știi ce să faci să slăbești și să te menții și să poți efectiv să o faci, nu este același lucru. În realitate, singura modalitate de a ajunge la o greutate stabilă și sănătoasă și de a o menține, este de a face în continuare alegeri sănătoase în mod consecvent și continuu. Ce tip de plan de alimentație urmați nu contează de fapt, atâta timp cât este aprobat de medicul dumneavoastră ca un plan care să ofere corpului dvs.

Cercetările ne spun că ceea ce contează cu adevărat este să respectați planul și să aveți stilul de viață mai activ în mod regulat. Persoanele care folosesc markeri consistenți, cum ar fi utilizarea regulată a cântarului sau a unei bande de măsurat și înregistrarea progresului, sunt mai predispuși să continue planul de nutriție și să-și atingă obiectivul de slăbire.

Contactul regulat cu profesioniștii din domeniul medical sau consilierii stilului de viață poate crește, de asemenea, succesul. Chiar și numai ideea că o dietă ar putea fi eficientă, generează o mulțime de interes — și bani în buzunarele unora, fără îndoială — în speranța că aceasta ar putea funcționa și pentru noi. Dar când vine ce este pierderea în greutate și întreținerea greutății de fiecare dintre dvs.

poate cafeaua neagră să vă ajute să pierdeți în greutate

Luați în considerare modificările exacte pe care ați ales să le faceți și cât de durabile sunt pentru dvs. Orice schimbare a modului de alimentație și a stilului de viață pe care alegeți să o faceți în atingerea obiectivului de a pierde în greutate și de a vă menține în formă, trebuie să fie exact așa: schimbări pentru viață, nu doar ca parte a unui plan pe termen scurt.