Cuvinte cheie de căutare

Ora de somn optimă pentru pierderea în greutate

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului este asociata cu modificari negative ale metabolismului. Exista o legatura intre durata somnului si obezitate? Desi nu exista inca date suficiente in legatura cu somnul la copii, potrivit unui studiu, copiii care au dormit sub 7,5 ore pe noapte fata de recomandate au avut un risc de trei ori mai crescut de a deveni obezi in decurs de 5 ani. Studiile mai arata ca persoanele care dorm putin nu mananca sanatos. In general, alimentatia lor nu este variata si un procent mare de calorii provine din snack-uri si cantitati mari de zahar, cofeina si alcool.

Spune-mi cum dormi, ca sa-ti spun cat de repede slabesti! View Larger Image Daca te-a atras acest titlu despre slabire, in acest articol vei regasi cateva informatii despre legatura intre somn si slabire, si nu voi da doar date statistice ci si solutii concrete despre cum ar arata o rutina pentru un somn odihnitor.

cum să pierzi grăsimea pe fesele mele

Eu personal am observant ca un factor extrem de important in odihna mea este ora de culcare. Ora mea de culcare este de obicei Se intampla uneori, vineri sau sambata searauitandu-ma impreuna cu familia la un film, sa decalez ora de somn cu 30 min-1 ora si sa am surpriza neplacuta ca a doua zicu toate ca dorm 8 ore pe noapte, sa observ cum energia mea este scazuta in prima parte a zilei, si resimt o oarecare oboseala.

Sfaturi pentru un somn de calitate

Sa revenim insa la slabire. Cercetarile afirma ca persoanele care dorm mai putin decat orele recomandate, au un risc crescut de obezitate si slabesc mai greu decat celelalte persoane.

Slabit Atunci, când vine vorba de pierderea în greutate, alimentația sănătoasă și exercițiile fizice sunt, de obicei, considerate a fi cei doi factori cheie.

Unul dintre motivele principale pentru care somnul este strans legat cu pierderea in greutate este modificarea apetitului si a metabolismului. Somnul influenteaza doi hormoni extrem de importanti ora de somn optimă pentru pierderea în greutate slabire. Leptina, sau hormonul satietatii, este unul dintre ei.

cum să pierdeți în greutate burtă inferioară

Atunci cand nivelul de leptina este ridicat, ne simtim mai satui. Al doilea hormon este grelina, sau hormonul foamei, pierdere în greutate de 6 zile stimuleaza pofta de mancare, fiind responsabil cu senzatia de foame. Pe scurt, atunci cand nu dormi suficient vei observa ca a doua zi senzatia de foame este mai accentuata si poate mai frecventa, dar si ca nu vei simti satietatea in mod optim.

O triadă pentru pierderea sănătoasă în greutate

Sfaturi pentru un somn de calitate Somnul se afla in stransa legatura cu rutina premergatoare somnului, iar in randurile ce urmeaza va ora de somn optimă pentru pierderea în greutate oferi cateva sfaturi si recomandari referitoare la aceasta : Cina sa fie o masa care se digera mai rapid, ca de exemplu o sursa de proteina slaba impreuna cu legume, iar ca ora sa fie situata cu minim 3 ore inainte de ora de culcare Setati-va zilnic aceeasi ora de culcare, de preferat intre Nu va ganditi la nimic, doar respirati adanc de exemplu inspir in secunde, expir in secunde In camera sa fie ordine, asternuturile sa fie curatepentru a avea o dispozitie buna inainte de culcare.

Deasemenea, foarte important este ca in camera sa fie intuneric bezna si sa nu existe nici o sursa de luminadeoarece ochiul chiar daca este inchis, poate capta acea sursa de lumina, semnalandu-i-o creierului.

Somn, metabolism și scădere în greutate Nu există recenzii pentru acest articol. Dacă vrei să slăbești, este evident că este important să te concentrezi pe dietă și exerciții fizice. Dar ceea ce este la fel de important este odihna și somnul. De fapt, a dormi suficient poate juca un rol crucial în acest sens.

Mentine in camera o temperatura mai redusa, aproximativ grade, deoarece temperaturile joase favorizeaza somnul si te pot ajuta in slabire este un fapt cunoscut ca procesul de termogeneza arde calorii Gandeste-te la lucruri pozitive si fii in fiecare seara recunoscator pentru ce ai. Fa o lista in gand si actualizeaz-o frecvent.

pierderea în greutate neuronă a motorului

Repeta asta in fiecare seara inainte de culcare. Sunt convins ca te va ajuta Vizualizări: