Protocolul de antrenament 10-50-10

Sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după

Bărbații e pot dezforma și e pot îngrășa din mai multe motive. Din fericire, cu propria ta forță, poți ă te întorci în formă și ă lăbești rapid. Cu doar sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după și determinare, vă put Conţinut Sfat Bărbații se pot dezforma și se pot îngrășa din mai multe motive.

Din fericire, cu propria ta forță, poți să te întorci în formă și să slăbești rapid. Cu doar persistență și determinare, vă puteți îmbunătăți corpul și metabolismul pentru a pierde rapid în greutate. Pași Metoda 1 din 3: Ardeți rapid calorii Începeți un exercițiu de antrenament de circuit. Circuit Training este o combinație de numeroase exerciții dedicate fiecărui mușchi major din corp.

Comutarea rapidă între exerciții crește ritmul cardiac mai eficient decât majoritatea celorlalte exerciții, ceea ce la rândul său ajută la arderea mai multor calorii. Ar trebui să începeți cu un Circuit Training pentru a arde mai multe calorii mai repede și pentru a ajuta la sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după în greutate.

Pierderea rapidă în greutate pentru bărbați - Sfaturi -

Există multe exerciții adecvate pe care le puteți încorpora într-o sesiune de antrenament de circuit, de exemplu: Practică Burpee, 3 seturi de 10 bătăi. Citiți articolul care detaliază cum să practicați Burpee. Squat Standing Ton3 seturi de 10 bătăi. Bench Press, 3 seturi de 10 repetări. Practică Lunge, 3 seturi de 10 bătăi. Efectuați exerciții cu ritm rapid pentru a vă maximiza ritmul cardiac și a arde calorii.

Sprintul, spre deosebire de cursele pe distanțe lungi, rulează cât mai repede posibil pe o distanță scurtă. Acest exercițiu crește rapid ritmul cardiac și este ideal pentru pierderea rapidă în greutate. Mișcarea viguroasă în timpul sprintului strânge, de asemenea, mușchii picioarelor și abdominali și crește puterea și capacitatea pulmonară. Efectuați exercițiul sprint urmând acești pași: Mergeți pe pistă sau măsurați 90 de metri drepți. Încălziți făcând jogging sau mers pe jos.

Întindeți-vă cu atenție după ce începeți. Mișcarea viguroasă a sprintului poate tensiona sau chiar rupe mușchii dacă nu vă întindeți corect. Întindeți-vă timp de aproximativ 10 minute înainte de a sprinta. Începeți de la începutul întinderii de 90 de metri și sprintiți până la capăt.

Dacă sunteți nou la curse, nu alergați prea repede ca un arc, ci alergați doar la jumătate din sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după maximă pentru a vă asigura că corpul este pregătit și pentru a evita rănirea.

Apoi, puteți crește treptat viteza în timpul sprintului înainte. Mergeți încet până la linia de plecare. Dacă totuși te simți obosit la linia de start, odihnește-te până când simți că poți să sprintezi din nou. Faceți sprinturi în fiecare antrenament. Repetați de ori pe săptămână. Purtați întotdeauna lenjerie sportivă Jockstrap sau cel sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după montați în lenjerie intimă în timpul sprinturilor.

Mișcările rapide pot duce la tensiune inghinală sau leziuni testiculare dacă nu purtați lenjeria intimă potrivită. Începând antrenamentul de forță. Majoritatea oamenilor cred că antrenamentul de rezistență este singura modalitate de a slăbi. Dar, în realitate, antrenamentul de forță este, de asemenea, foarte important.

Pentru început, antrenamentul cu greutăți vă poate ajuta să vă stimulați metabolismul, ajutându-vă să ardeți mai multe calorii timp de ore după antrenamentul de forță. În plus, mușchiul arde calorii mai eficient decât grăsimile, astfel încât construirea mușchilor va ajuta la arderea caloriilor chiar și atunci când vă odihniți. Citiți Building Muscle pentru a afla sfaturi de exerciții pentru a construi musculare pentru a arde calorii. Unele exerciții bune de construire a mușchilor pentru bărbați includ deadlift, rafting și tonifiere în picioare.

Aceste exerciții ajută la construirea unor grupuri musculare majore precum spatele, picioarele și bicepsul. Puteți găsi mai multe articole care ghidează aceste exerciții.

O SIMPLĂ MODIFICARE CARE VA MAXIMIZA PIERDEREA DE GRĂSIME - ALERGARE -

Diversificați-vă exercițiile. Exersezi regulat, dar nu vezi rezultatele dorite? În culturism există un termen numit stare de echilibru. Corpul se obișnuiește cu exercițiul curent și nu observă niciun efect vizibil ca înainte.

Un plan de exerciții complet nou vă poate ajuta să reînnoiți și să creșteți eficiența exercițiului dvs. Puteți încerca să schimbați ordinea exercițiului.

44 de moduri de a pierde centimetri remarcabili de grăsime abdominală

De exemplu, în loc să faceți abs, triceps, biceps, spate și picioare, treceți la o nouă ordine. De asemenea, puteți găsi alte exerciții care vă ajută să construiți forța aceluiași grup muscular.

Schimbați rutina de exerciții la fiecare câteva săptămâni pentru a evita starea de echilibru. Conștientizarea riscului de rănire este crescută.

6k pierdere în greutate

Deși doriți să pierdeți sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după greutate cât mai repede posibil, dar pentru persoanele obeze IMC de 30 sau sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după mare sau pentru cineva care nu a mai exercitat mult înainte, săriți în exerciții intense poate duce la stres Iubirea, afectează efortul dorinței de a avea un corp echilibrat.

Prin urmare, ar trebui să aveți grijă și să evitați antrenamentul excesiv. Înțelegeți limitele. Gândiți-vă când ați făcut ultimul exercițiu, nivelul de activitate din viața de zi cu zi de exemplu, faceți naveta toată ziua sau stați la serviciuuitați-vă la leziuni sau boli recente.

În plus față de sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după beneficii pentru sănătate, apa stimulează și metabolismul.

Când corpul este deshidratat, metabolismul încetinește, ceea ce înseamnă că organismul nu arde multe calorii, ceea ce vă face mai greu să slăbiți.

Booster de proteine. Nu numai că este important pentru construirea mușchilor, dar și proteinele ajută la accelerarea metabolismului. Acest lucru se datorează faptului că organismul arde multe calorii atunci când digeră proteinele, astfel încât rata metabolică este întotdeauna ridicată dacă proteinele fac parte din dieta normală. Întărit cu grăsimi bune.

cute costume de slăbire

Boala cardiovasculară este principala boală mortală pentru bărbații din America. Dietele bogate în grăsimi saturate și colesterol sunt principalii vinovați care contribuie la bolile cardiovasculare. Grăsimile bune, cum ar fi grăsimile mononesaturate și polinesaturate, ajută la scăderea nivelului de colesterol și reduc riscul bolilor de inimă.

Sursele bune de grăsime includ peștele gras, cum ar fi somonul, sardinele, uleiul de măsline, avocado și nucile. O cantitate de grăsime bună peste acest nivel poate duce la creșterea în greutate.

Cum să slăbești rapid pentru bărbați

Creșteți fierul în dieta dumneavoastră. Deficitul de fier vă poate încetini metabolismul, deci este important să includeți acest nutrient în dieta dumneavoastră. Sursele bune de fier includ fructe de mare precum crustacee, carne roșie, linte, leguminoase și spanac spanac.

Deficitul de fier poate încetini metabolismul, deci este important să includeți acest nutrient în dieta dumneavoastră. Sursele bune de fier includ crustacee, carne roșie, linte, leguminoase și spanac spanac. Sursele alimentare de carbohidrați complecși includ sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după integrale, fructe și legume cu amidon, legume cu frunze verzi și leguminoase.

Adăugați condimente picante la mese. Alimentele picante precum ardeii iute vă ajută să vă stimulați metabolismul la scurt timp după masă. Este posibil să nu dureze mult timp, dar consumul regulat de alimente picante poate oferi un efect metabolic stabil. Puteți încerca să adăugați lingurițe de pudră de chili fierbinte în feluri de mâncare pentru aromă și pentru a vă stimula metabolismul.

Creșteți carnea slabă. Deși bărbații preferă în general să mănânce friptură, carnea roșie nu este cea mai sănătoasă opțiune. Satisfaceti-va poftele de carne cu carne slaba precum carnea de pasare si limitati carnea rosie la 3 portii pe saptamana.

Nu este nevoie de ce corpul meu pierde în greutate rapid tăiați complet carnea roșie.

Tăieturile extra-slabe de carne de vită și porc oferă mai puține grăsimi și colesterol, ceea ce este bun pentru mărimea taliei și sănătatea generală. USDA spune că fiecare de grame de carne ultra-slabă conține nu mai mult de 5 grame de grăsimi totale, 2 grame de grăsimi saturate și 95 de miligrame de colesterol.

beți și pierdeți în greutate

Calculul caloriilor. Ținerea evidenței caloriilor este un pas important în evitarea supraalimentării. Ar trebui să citiți cu atenție toate etichetele alimentelor și să notați toate alimentele consumate. În acest fel, vă ajută să știți câte calorii ați încărcat în comparație cu necesarul zilnic maxim de calorii, controlându-vă astfel alimentația.

sfaturi privind arderea grăsimilor

Mențineți caloriile scăzute prin înlocuirea alimentelor bogate în calorii, cu conținut scăzut de nutrienți, cu alimente și gustări nutritive, cu conținut scăzut de calorii. Căutați aplicații de urmărire a caloriilor. Există multe aplicații care vă ajută să vă urmăriți cu precizie aportul de calorii.

Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™

Evitați mâncarea rapidă. Unii oameni cred că a mânca foarte puține calorii în fiecare zi vă va ajuta să pierdeți în greutate. Deși veți vedea o ușoară pierdere în greutate, dieta rapidă este de fapt contraproductivă.

În primul rând, pierderea rapidă în greutate încetinește metabolismul, astfel încât aportul de calorii nu este ars. În al doilea rând, puteți pierde masa musculară, ceea ce înseamnă că corpul dvs.

Deci, postul nu este o modalitate bună dacă vrei să slăbești. Când mănânci, corpul îți ia de obicei aproximativ 20 de minute să nu mai simți foamea.

Asta înseamnă că în cele 20 de minute poți mânca mai mult decât ai nevoie pentru că nu ești plin. Încearcă să aștepți 20 de minute înainte să vrei să mănânci mai mult. Dacă totuși îți este foame după 20 de minute, poți mânca puțin mai mult. Evitați să mâncați prea mult afară. Dimensiunile de servire în restaurante sunt adesea mai mult decât de obicei, ceea ce vă determină să mâncați excesiv.

Nu numai asta, dar mâncarea restaurantului este deseori bogată în sare sprinturi pentru pierderea de grăsime înainte și după un ingredient care te face să te îngrași. Prin urmare, ar trebui să limitați consumul în aer liber pentru a ajuta la pierderea în greutate. Exercițiu continuu pe tot parcursul zilei.

Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi

Așezarea inactivă într-un singur loc încetinește metabolismul, iar corpul nu poate arde în mod eficient calorii. Există multe sfaturi pentru a vă menține activ. Luați scările în loc de lift. Ridicați-vă și mergeți pe jos sau faceți flotări în timp ce vă uitați la televizor.

Mergeți la locurile din apropiere în loc să mergeți. Stați în loc să stați când mergeți cu autobuzul sau trenul. Dormi suficient. Lipsa somnului încetinește metabolismul și crește pofta de mâncare.