14 sfaturi pentru a pierde în greutate mai repede și mai ușor în weekend

Sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend. Dieta și pierderea în greutate: dieta (sau weekend) - Sănătate -

Iei în greutate în weekend - câteva sfaturi ca să eviți asta © Autor: Vasiliu Alina Înainte de a-ți da seama, 14 zile provocare pierdere în greutate weekend de relaxare se poate transforma în două zile în care aduni calorii care subminează o săptămână în care ai urmat o alimentație sănătoasă.

18 sfaturi simple pentru pierderea in greutate fara infometare

Obiceiurile alimentare individuale tind să se schimbe dramatic în timpul weekend-ului, fapt ce influențează o creștere rapidă în greutate. Cercetările au arătat cât de mult poate afecta alimentația nesănătoasă din weekend dieta.

Un studiu realizat de Obesity Research a arătat că americanii cu vârsta cuprinsă între 19 si 50 de ani consumă în jur de calorii pe zi, în plus pe parcursul weekend-ului de vineri până duminică decât în celelalte zile ale săptămânii.

Pe parcursul unui an, această abatere adaugă până la Câștigi în greutate în weekend Multe obiceiuri sănătoase pe care le avem în timpul săptămânii, cum ar fi apa care se află constant pe birou noastru și mâncatul la ore regulate, dispar în timpul weekendului. Mai mult, oamenii tind să mănânce mai mult pentru a răsplăti lipsurile sau anumite alimente pe care le-au evitat în timpul săptămânii.

Dieta și pierderea în greutate: dieta 80-20 (sau weekend)

Supraalimentația, alimentele necorespunzătoare, săritul peste mese și consumul de alcool sunt sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend motivele principale care pot cauza disfuncționalități grave ale organismului. Fă mișcare Weekend-ul este un moment potrivit pentru a face mai multă activitate fizică. La un studiu, participanții au trebuit să parcurgă aceeași distanță, dar unora li s-a spus că este un exercițiu, iar ceilalți credeau că trebuie doar să asculte muzică.

Rezultatele au arătat că primii au fost mai obosiți și au consumat mai multe alimente care conțin zahăr la prânz. Așadar, ia în considerare aspectele pozitive ale activității pe care o realizezi și te vei simți mai fericit și vei pofti la mai puține gustări după antrenament. Schimbarea constă în a găsi lucruri distractive pe care le puteți face în timpul liber și pe care nu le poți face în zilele de lucru.

Spre exemplu, o oră de dans consumă în jur de de calorii, o oră cu bicicleta arde calorii, iar dacă ieși la plimbare cu câinele scapi de calorii. La acestea se adaugă faptul că este un plus orice activitate fizică pe care decizi să o realizezi în cadrul naturii.

Conditii medicale Ce este? Dar modul în care se face și cum vă va afecta greutatea poate fi diferit pentru toată lumea.

Acordă-ți permisiunea de a dormi până târziu Dacă, de obicei adormi și te trezești în același timp, în fiecare zi a săptămânii și, ai cel puțin șapte ore de somn, în weekend poți dormi mai mult, fără să te îngrijorezi de acest aspect. Dacă nu ai avut atât de mult somn în timpul săptămânii, weekend-urile reprezintă un moment minunat pentru a recupera acest lucru, mai ales că pierderea de somn este legată de creșterea în greutate.

Alte posibilități pot fi vafele peste care adaugi unt de migdale și o banană tăiată.

sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend

Sau taie un măr, pune-l în cuptorul cu microunde, apoi adăugă mărul cald și scorțișoara la fulgii de ovăz. Fă un plan înainte sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend mănânci în oraș În timpul săptămânii, ai multe mese, cum ar fi masa de prânz la birou, pe care o mănânci singur. La sfârșit de săptămână, oamenii își doresc de obicei să socializeze mai mult, iar cercetările arată că persoanele au tendința de a mânca aceleași porții precum cei cu care iau masa.

sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend

O modalitate de a-ți menține autocontrolul este să alegi ceea ce vei mânca înainte de a intra într-un restaurant. Caută cât mai multe meniuri ale restaurantelor online, astfel încât să poți face alegeri sănătoase în avans. Evită cocktail-urile Pe lângă faptul că alcoolul se traduce în calorii goale, acesta conduce și sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend creșterea apetitului, motiv pentru care vei consuma mai mult.

O modalitate de a reduce consumul este alternanța între a bea un pahar de apă minerală și o băutură alcoolică.

CUM SĂ OPREȘTI SUPRAALIMENTAREA ÎN WEEKEND - PIERDEREA ALIMENTELOR ȘI A GREUTĂȚII - 2021

De asemenea, apa descompune deshidratarea cauzată de alcool. Există o legătură strânsă între stres și creșterea în greutate, parțial datorită faptului că hormonii de stres precum cortizolul stimulează pofta de mâncare. În acest caz, gustările pe care le porți cu tine sunt cheia menținerii unei alimentații sănătoase.

sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend

Specialiștii recomandă nuci, fructe precum banane, mere și portocale, caise uscate și smochine, brânză poate sta în siguranță în afara frigiderului pentru câteva ore și batoanele ambalate care conțin fructe, nuci și cereale integrale. Pregătește-te pentru săptămâna viitoare Weekend-urile sunt oportunități perfecte pentru a planifica săptămâna care urmează.

Poți începe prin a programa antrenamentele, mesele și poți face o pregătire avansată pentru zilele săptămânii. Poți, de asemenea să speli și să tai legumele și poți găti gustări sănătoase din cereale integrale și proteine.

Dar, dacă te oprești din a ține cont de caloriile pe care le consumi în aceste zile, cel mai imediat efect va fi creșterea în greutate.

sfaturi pentru pierderea în greutate din weekend

Persoanele care au diete de succes mănâncă în același mod șapte zile pe săptămână, potrivit datelor din National Weight Control Registry. De asemenea, reține că există și alte modalități decât să mănânci pentru a te răsplăti pentru eforturile alimentare pe care le-ai făcut în timpul săptămânii.

14 sfaturi pentru a vă ajuta să slăbiți mai repede și mai ușor

Sleep and obesity. Alcohol Consumption and Obesity: An Update. Study Finds a Link.

Facet analize de tiroida TSH Luati in considerare pastilele pentru pierderea in greutate daca doriti Personal, va recomand o dieta low carb, deoarece pare a fi mai eficienta. Nu recomand, insa, sa numarati caloriile pentru a slabi. Este adevarat ca atunci cand vine vorba despre pierderea in greutate, ne gandim la calorii. Insa, de cele mai multe ori, problema caloriilor consumate este inteleasa gresit. Intr-adevar, numararea caloriilor poate fi utila pentru pierderea in greutate, insa acest lucru este discutabil.

A descriptive study of individuals successful at long-term maintenance of substantial weight loss. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă! Alte articole din aceeași secțiune:.

Desfaceți în timpul săptămânii Aveți rutina de mâncare sănătoasă în timpul săptămânii. Dar odată ce weekend-ul se lovește, toate obiceiurile tale obișnuite par să zboare pe fereastră, iar acele tratamente suplimentare îți zădărnicesc pierderea în greutate. Cu toții am fost acolo. Cu planificarea potrivită, puteți avea pizza în weekend sau vin, sau tort și să o mâncați și voi. După cinci zile de muncă sau școală și fiind strict cu un plan de dietă și exerciții fizice, este total normal să vrei să te relaxezi puțin.