5 alimente care ard grasimile in mod natural: Sarcina pe saptamani

Cum să ardeți grăsime pentru combustibil

Conținutul

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil pierderea în greutate traduzione italiano

    Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile. La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

    Motivul este simplu. Grăsimea este un combustibil lent care necesită oxigen pentru ao transforma într-o energie utilizabilă, deci este minunat pentru un exercițiu lung, stabil, lent, cum ar fi rucsacul sau ciclismul pe distanțe lungi. Majoritatea oamenilor au suficientă cantitate de grăsime corporală stocată pentru a alimenta activitatea scăzută pentru zile și zile, fără a scăpa de energie, dar dacă doriți să mergeți rapid, să lucrați complet sau să ardeți cele mai multe calorii pe minut, trebuie să vă bazați pe carbohidrați glicogen care consumă mai rapid energie. Transformarea grăsimilor în combustibil durează mai mult timp și necesită mult oxigen.

    Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică. Acest fapt a dat naștere noțiunii de zonă de ardere a grăsimilor.

    Linia de jos Mâncarea are un rol important în cultură, societate și calitatea vieții - evident, este delicioasă! Carbohidrații și grăsimile din alimente servesc ambele ca surse de combustibil pentru celulele și țesuturile dvs. Corpul tău arde grăsimi și carbohidrați ușor diferit - în special în timpul exercițiului fizic, cu carbohidrați ars mai mult în timpul lucrărilor cu intensitate mai mare.

    Dar, pentru pierderea totală a grăsimilor, ceea ce contează cel mai mult este diferența dintre numărul de calorii pe care le consumați și numărul de calorii pe care le consumați. Zonele ritmului cardiac Ambele zone sunt proiectate pentru a vă menține ritmul cardiac în intervalul țintă.

    Pentru a face mișcare în zona cardio, intensitatea exercițiului trebuie să crească, rezultând un ritm cardiac crescut.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil trucuri pentru a pierde în greutate rapid

    Antrenamente în zona de ardere a grăsimilor Exercițiile precum mersul pe jos și mersul pe bicicletă cu puțină rezistență vă determină ritmul cardiac să rămână în zona de ardere a grăsimilor. Deoarece intensitatea acestor tipuri de antrenamente este scăzută, trebuie să faceți exerciții mai lungi pentru a arde aceeași cantitate de calorii ca și în comparație cu un antrenament de intensitate mai mare.

    Antrenamentele de intensitate scăzută sunt recomandate celor care sunt condiționați sau supraponderali. Este important să construiți o bază aerobă înainte de a trece la antrenament de intensitate ridicată.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil mirchi pierderea în greutate

    Deși nu ardeți grăsimi, ardeți multe calorii. Intervalele sunt o modalitate excelentă de a crește intensitatea antrenamentului. Pentru a le încerca, mergeți greu pentru un minut la exercițiul cardio la alegere jogging, alergare, elipticapoi recuperați-vă pentru un minut și repetați.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil atingeți soluție pentru scripturile de pierdere în greutate

    Pe măsură ce deveniți competenți, creșteți numărul de minute petrecute pe porțiunea intensă și reduceți numărul de minute la recuperare. Antrenamentul pe intervale sau HIIT arde mai multe grăsimi subcutanate decât antrenamentul de rezistență conform ExRx.

    Punând totul împreună Indiferent de numele lor, exercițiile fizice în ambele zone duc la pierderea în greutate. În mod ironic, zona cardio, cu intensitățile sale mai mari, vă va ajuta să ardeți mai cum să ardeți grăsime pentru combustibil calorii într-o durată mai scurtă. În scopul de a pierde în greutate, contează puțin dacă caloriile arse în timpul exercițiilor fizice provin din grăsimi sau carbohidrați.

    cum să ardeți grăsime pentru combustibil mă străduiesc să pierd grăsime