Căi de a pierde grăsime corporală

Puterea pierderii de grăsime

Account Options

Îmbinarea cardio și greutate de formare puterea pierderii de grăsime pierderea de grăsime maximă by Paul Rogers; Revizuit de Richard N. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Puteți vedea cardio și greutăți ca două tipuri distincte de exerciții fizice, dar când le puneți împreună, aveți cea mai puternică combinație de succes pentru pierderea de grăsimi. Una dintre întrebările perene despre exerciții fizice pentru pierderea în greutate pierderea puterea pierderii de grăsime grăsime este dacă să vă concentrați asupra exercițiilor aerobice cardio sau a antrenamentului de greutate și exercițiului de rezistență.

Uitați-vă lacele mai bune strategii și sfaturi a 8 sportivi cunoscuți. Încercați să includeți aceste 17 sfaturi despre exerciții fizice de distrugere a grăsimii și construiți-vă oformulă câștigătoare de antrenament și stil de viață sănatos! Nu vă feriți de greutați mari Cu siguranță v-ați întâlnit cu teoria, care susține că,pentru rata pierderii de grăsime grăsimilor, ar trebui să vă antrenenați cu greutăți mici și multe repetări. Dimpotrivă, opusul este adevărat. Mulți sportivi, în special înainte de un concurs,au schimbat organizarea antrenamentelor lor.

Să rezolvăm acest lucru în față: ar trebui să faceți ambele, în același timp, pentru cel mai bun rezultat. Are sens și este ceea ce fac cei mai sănătoși oameni pentru a obține un corp slab, cu o definire musculară. Cardio și greutăți: importanța mișcării continue Studiile științifice apar din când în când, indicând un anumit nivel de pierdere a grăsimilor cu cardio față de greutăți - și, în cea mai mare parte, cardio depășește greutățile în orice comparație rezonabilă.

Nu există nici un secret pentru că mișcarea continuă la o intensitate și un volum destul de solicitant va depăși întotdeauna exercițiile intermitente, chiar și la intensitate ridicată, și chiar vor constitui "post-ars".

În cele din urmă, trebuie să faceți ambele.

Rata pierderii de grăsime. pierdere în greutate musculară față de grăsime

Iată cum funcționează. Avantajele greutăților pentru pierderea de grăsimi Forța de antrenament și rezistența construiesc musculare.

Muschiul are o rată metabolică mai mare decât grăsimea, astfel încât mai multă mușchi ridică rata metabolică de odihnă consumul de energie puțin în comparație cu a avea mai multe grăsimi corporale. Cu toate acestea, diferențele nu sunt dramatice; probabil mai puțin de câteva zeci de calorii pe zi pentru fiecare lira de mușchi a crescut, pentru majoritatea oamenilor.

Asta ajută, dar nu schimbă viața. Chiar și așa, într-un program de scădere în greutate, formarea în greutate este importantă pentru a ajuta la menținerea musculaturii.

pierdere în greutate gp perth

Când pierdeți greutatea este o tendință de a fi puterea pierderii de grăsime combinație de grăsime și mușchi. Vreți să pierdeți grăsimea, dar țineți-o pe mușchi din motivele descrise mai sus. Pregătirea în greutate vă ajută să obțineți acest lucru și aveți multe alte beneficii pentru sănătate și performanță, pe lângă construirea unui mușchi suplimentar. Deci, musculare suplimentare nu oferă atât de mult avantaj în cheltuielile de energie, dar cum ar fi după arsuri, mult timp touted ca un avantaj de antrenament de greutate?

Acesta este un alt mod de a spune că metabolismul crește pentru câteva ore sau mai mult după o sesiune de exerciții fizice. Oamenii de știință de la exerciții fizice numesc acest efect EPAB după arsuri, ceea ce înseamnă Excesul post-exercițiu de consum de oxigen. Chestia este că după ce se face exercițiul la intensități mai mari - după 75 de procente din ritmul cardiac maxim - fie că este vorba de greutăți sau cardio. Cu toate acestea, trebuie să puteți susține această intensitate, ceea ce înseamnă o mulțime de muncă grea.

convingând prietena ta să piardă în greutate

Avantajele cardio pentru pierderea de grăsime Principalul avantaj al exercițiului aerobic la intensități moderate este că îl puteți face continuu mult mai mult decât exercițiile intermitente ale greutăților de ridicare. Această mișcare non-stop oferă cardio un avantaj inerent în cheltuielile de energie în timpul unei sesiuni de exerciții.

De aceea, majoritatea comparațiilor arată cardio ca fiind superioară instruirii tradiționale în greutate puterea pierderii de grăsime cheltuielile cu energia.

pierde greutatea folosind știința

Desigur, cardio este cel mai bun exercițiu pentru cardiovasculare și cardiorespirație inimă și plămân. Iată un rezumat: Creșteți mușchiul cu antrenarea în greutate.

Slabire - BodybuildingTaboo

Masele suplimentare ajută la arderea mai multă energie în repaus, chiar dacă doar puțin. Ridicați greutăți mai grele. Antrenamentul pentru greutăți trebuie să fie viguros, numărul de repetări păstrate la scară mică până la mijlocul scării între 8 și 12 repetări. RM este maximul de repetare, ceea ce înseamnă cea mai mare greutate pe care o puteți ridica pentru acest număr de repetări înainte de oboseală.

Tulburari de memorie: cum le prevenim, cauze si tratament Account Options Modalitati de livrare si plata yoga pentru incepatori la pierderea in greutate Tulburari de memorie: cum le prevenim, cauze si tratament Pierderea de grăsime a puterii minții Puterea de gândire în procesul de a pierde în greutate O întrebare destul de frecventă, din moment ce mai mult puterea pierderii de grăsime o treime din populația lumii este supraponderală sau obeză… citeste mai mult O întrebare destul de frecventă, din moment ce mai mult de o treime din populația lumii este supraponderală sau obeză… Așadar, într-o eră în care pierderea în greutate a devenit o industrie de miliarde de dolari, soluția propusă de autoarea Jessica Ortner la kilogramele în plus poate fi exprimată în doar două cuvinte: controlul emoțiilor. Potrivit autoarei, care s-a confruntat ea însăși încă din adolescență cu kilogramele suplimentare, emoții precum furia, frica, resentimentele și vina îți deturnează cele mai bune intenții, afectându-te la un nivel biologic profund. De puterea pierderii de grăsime, tehnica reducerii stresului prin tapotare sau EFT Emotional Freedom Technique poate fi soluția pentru scăderea ta în greutate.

Combinați instruirea de rezistență cu mișcarea continuă într-un program de antrenament de circuit sau un program similar de formare anaerobă în care puterea pierderii de grăsime pe stații de lucru progresive la o intensitate moderată.

Dacă mergeți mai sus decât asta, spuneți între 15 și 20 de repetări la un set sau mai mult, intrați în intervalul în care probabil că ați fi mai bine să faceți cardio, slăbire tlumacz întoarcerea efortului, arderea energiei, este mai bine petrecut jogging, ciclismpasare sau canotaj.

Fresh articles

La acel număr de repetiții, nu veți mai construi prea multe mușchi, deci pregătirea cu repetiție foarte mare cu greutăți are o valoare minimă în opinia puterea pierderii de grăsime. Faceți exerciții regulate de aerobic la alegerea dvs.

pierderea corpului

Având în vedere cantitatea de energie pe care o utilizați într-o oră de greutăți statice sau cardio, trebuie să faceți o muncă consistentă în aerobi sau cardio pentru a arde grăsimea. Încercați greutăți alternante și zile cardio timp de 6 zile în fiecare săptămână. BONUS: Faceți cardio de intensitate ridicată pentru perioade mai scurte de timp sau încercați o antrenament cu interval de intensitate mare.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Exercițiul de intensitate ridicată, chiar dacă numai pe perioade scurte de timp, poate revigora metabolismul și obține cantitatea de grăsime mobilizată în perioada post-exercițiu. Cu toate acestea, nu exagerați, deoarece arderea grăsimilor este un metabolismul mărește pierderea în greutate pe termen lung și nu doriți să vă "arde".

Un program de exerciții de grup, cum ar fi o clasă de rotație puterea pierderii de grăsime a ciclului, ar putea corespunde acestei cerințe.

Pentru succesul cel mai bun în pierderea în greutate în programul dvs. Acesta este secretul de succes al exercițiului pentru scăderea în greutate.

Related Content.