Care este cel mai bun antrenament cu toate mașinile?

Set și rep game pentru pierderea de grăsimi

Încălzire: Un set de exerciții de încălzire trebuie făcut cu orice exercițiu în care se folosește greutate pentru a întinde mușchii și a crește fluxul de sânge către aceștia, prevenind astfel rănile. Un set de încălzire ar trebui să reprezinte jumătate din greutatea setului, pentru 12 repetări. Întinderea trebuie făcută numai după antrenamente pentru a vă împiedica mușchii să se contracte în timp, datorită antrenamentului, scăzând astfel flexibilitatea acestora.

Dincolo de seturi și repere O privire asupra volumului de antrenament Musculare și forță

Greutate: Cantitatea de greutate folosită pe un set ar trebui să fie cea mai mare cantitate de greutate posibilă în timp ce faceți cantitatea recomandată de repetări. Ar trebui să încercați întotdeauna să creșteți greutatea atunci când lucrați pentru a face cele mai multe progrese în creșterea mușchilor.

Durata de timp: Timpul total de antrenament nu trebuie să dureze mai mult de o oră. Se lucrează peste o oră, se crede că este dezavantajos pentru mușchii tăi, determinându-i să intre într-o stare de mâncare catabolică sau musculară. Timpul de odihnă între seturi trebuie să fie de 1 minut, iar între exerciții 3 minute.

Nutriție: Ca în orice rutină, nutriția corespunzătoare este necesară pentru a-ți hrăni organismul nutrienții de care are nevoie pentru a se repara corect și a construi mușchi după un antrenament.

Cafeina 200 mg 100 Capsule

Multivitaminele sunt, de asemenea, recomandate pentru a-ți reumple corpul cu vitamine și minerale necesare pe care s-ar putea să nu le ai suficient sau deloc în timpul zilei.

Gras: Grăsimile sănătoase sunt necesare într-o dietă pentru culturism, deoarece ajută la menținerea părului și a pielii sănătoase, promovând funcționarea sănătoasă a celulelor, funcționează în stocarea energiei și vitaminele A, D, E și K pot fi digerate și utilizate doar de organism în combinație cu grăsimi.

Grăsimile sănătoase includ alimente precum uleiul de măsline, semințele de in și nuci.

giant rush fat burner stați în greutate târziu pierde în greutate

Carbohidrați: Carbs ajută la utilizarea imediată a energiei. Carbohidrații necesită mai puțină apă pentru a digera decât grăsimile și proteinele; de aceea sunt sursa de energie cea mai frecvent folosită în organism.

Account Options

Formele sănătoase de carbohidrați ar fi alimentele precum pâinea de grâu, orez brun, fulgi de ovăz și nuci. Apoi luați în considerare acești factori: Dacă Bulking - Consumați mese echilibrate cu un număr total de de calorii în exces. Dacă tăiere - Consumați 6 mese echilibrate, cu un deficit total de de calorii. Dormi: Este necesară, de asemenea, cantitatea potrivită de somn, pentru a repara mușchii în mod corespunzător și pentru recuperarea SNC sistemul nervos set și rep game pentru pierderea de grăsimieste necesar ore consecutive.

Structurarea unui antrenament pe baza volumului de antrenament

Dacă aveți probleme cu semne pe care le ard grăsime, încercați să luați ZMA sau Melatonină înainte de culcare. De asemenea, evitați să beți ceva cu două ore înainte de a vă culca, folosiți baia chiar înainte de culcare, stingeți toate luminile din cameră, slăbiți și ușurați orice presiune pe care o puteți avea asupra vezicii înainte de culcare, nu faceți un pui de somn în timpul zilei și relaxați-vă, ca să nu vă faceți griji pentru evenimentele din orice set și rep game pentru pierderea de grăsimi.

Partea 2: Care sunt unele avantaje ale utilizării unui antrenament complet? Oferă cea mai largă gamă de exerciții din greutăți, greutate corporală și cabluri libere. Există mașini pentru fiecare exercițiu de care aveți nevoie. Cu greutăți gratuite, vă veți limita doar la efectuarea de exerciții care este firesc pentru corpul dvs.

Care este cel mai bun antrenament cu toate mașinile? - Culturism

Exemplu: Presele înclinate pot fi realizate numai cu greutăți gratuite, cu excepția cazului în care aveți un suport special care ține greutatea la nivelul potrivit, împreună cu o bancă reglabilă. În timp ce îți folosești greutatea corporală, ești limitat la exerciții prin modul în care îți poți poziționa corpul și, de asemenea, te limitezi să folosești doar greutatea corporală pentru exerciții.

Exemplu: Nu există nicio modalitate de a folosi greutatea corporală pentru a vă construi capcanele. De asemenea, vă limitați doar la greutatea dvs. Cablurile sunt apropiate de versatilitatea mașinilor; cu toate acestea, de multe ori sunt mai greu de găsit în săli de sport decât de mașini.

De asemenea, cablurile, în timp ce oferă o anumită gamă de asistență la mișcare, nu se potrivesc cu setul total de mișcare setat de mașini.

Exemplu: Un începător care nu știe prea multe despre gama bună de mișcare pentru acoperișurile de cablu nu va folosi adesea gama corectă de mișcare cu ele și va încorpora mai multă muncă de umăr, spate și braț set și rep game pentru pierderea de grăsimi pieptul.

Recent Posts

O mașină setează o anumită mișcare atunci când face exercițiul, eliminând astfel orice probleme cu o gamă incorectă de mișcare. Elimină nevoia de un spotter, care este excelent pentru persoanele care nu au un partener de antrenament. Mașina ține greutatea pentru tine, astfel încât să nu o poți arunca singur sau să îți faci griji de echilibrarea barei; permițându-ți astfel să folosești mai multă greutate decât ai face cu greutăți libere.

Exemplu: Vii în sala de sport pentru a face presă de banc; configurați mașina și porniți un set. Mergi la ultima ta reputație, dar greutatea este prea grea, o poți ridica până la capăt. Din moment ce sunteți pe o mașină, pur și simplu lăsați bara și mergeți bine. Accelerează antrenamentele, deoarece nu este nevoie să eliminați și să adăugați plăci grele de fiecare dată când doriți să schimbați greutatea.

pierzi în greutate după un accident vascular cerebral burner de grăsime strâns

Toată greutatea este deja pe mașină și poate fi modificată prin simpla mișcare a unui ac. Exemplu: Este timpul pentru seturile de presă ale bancului dvs.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

Cu greutăți gratuite, va trebui să găsiți mai întâi plăcile de care aveți nevoie și să le aduceți la barbell. După fiecare set, va trebui să obțineți o altă placă și să o adăugați, iar atunci când ați terminat, trebuie să dezactivați toate greutățile și să le puneți înapoi.

Interesant

Cu o mașină pur și simplu mutați un ac după fiecare set. Pune corpul într-o poziție naturală care poate preveni rănirea. Adesea pentru a realiza același antrenament pe greutăți sau cabluri libere, trebuie să vă așezați într-o poziție nefirească în timpul unui exercițiu. Exemplu: Continuați să vă lucrați deltoizii posterioare. Cu greutăți libere, va trebui să vă așezați cu fața pe o bancă și să ridicați ganterele în sus și în jos pentru a lucra acești mușchi, și chiar și această poziție incomodă vă obligă la voi cu o greutate mult mai mică decât o puteți face cu o mașină, care nu se plasează tu într-o poziție ciudată pentru exercițiu.

Exemplul 2: Sau, în schimb, ar trebui să duci o ganteră grea pe o bancă și să procedați să vă aplecați pe rânduri cu gantera, ceva care pune eforturi inutile pe partea inferioară a spatelui și nu este ideal pentru persoanele cu probleme la nivelul spatelui trecut.

Cu o mașină de vânătoare, cu toate acestea, nu veți mai avea eforturi pe partea inferioară a spatelui atunci când faceți acest exercițiu.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Partea 3: Care este exercițiul dvs. Simt că tricepsul este adesea unul dintre cei mai activi mușchi și totuși cel mai puțin lovit din toate mușchii.

Ce vreau să spun prin aceasta este că toată lumea își dorește brațe mari, așa că vor face multe exerciții de tricep, cum ar fi împingeri, extensii, concasoare de craniu, lovituri și altele.

87 Medicină ideas in | sănătate, sănătate și fitness, sfaturi pentru sănătate

Și, după părerea mea, cel puțin, nu am văzut și nu am simțit o îmbunătățire deosebită față de aceste exerciții. Coatele m-ar durea mai mult decât mi-am simțit tricepsul în unele dintre aceste exerciții. Prin urmare, triceps-urile mele au rămas mult în urmă și am avut nevoie de o schimbare.

  • Secretele distrugerii lui Jim Stoppani: arde mai multe grăsimi corporale cu superseturi puternice Alternarea între repetări reduse și repetări ridicate atunci când supersetarea vă poate duce la rezultatele următoare.
  • Evolite Nutrition - Evolite Cafeina mg Capsule - nandika.ro

Așa că am cercetat și am făcut set și rep game pentru pierderea de grăsimi schimbare, iar acum exercițiul meu preferat de mașină este de departe presa de bancă de strânsă a mâinii SM-CGBP. Am descoperit acest exercițiu acum aproximativ un an și nu pot să cum să pierzi grăsimea buricului în curând că am trecut atât de mult fără el. Avantajul de a face o bancă de strângere strânsă pe mașina Smith este capacitatea de a utiliza o prindere fără degetul mare și de a nu vă face griji că nu puteți ridica greutatea dacă devine prea grea.

Folosind niciun degetul mare în acest exercițiu vă permite să vă mutați coatele mai aproape spre interior, ceea ce stimulează mai multă mișcare tricep și mai puțini umeri și piept.

corpul subțire cleaner pierde grăsimea de burtă menținută greutate

Un alt beneficiu de a face SM-CGBP este că este unul dintre cele mai bune exerciții de tricep în ceea ce privește confortul cotului. În timp ce multe exerciții tricep sunt ucigătoare pe coate, coatele nu doare și simți că le accidentezi atunci când faci SM-CGBP, ceea ce este un plus pentru toată lumea. De asemenea, cu mașina Smith, nu este necesară echilibrarea greutății, care poate fi foarte dificilă atunci când țineți o bară cu o strângere strânsă.