Conținutul de grăsime al brânzei de casă

23 deserturi de bunuri de coapte de grăsime

Conținutul

    Google Plus Îți dai seama cât de important este un stil de viață sănătos abia atunci când afli că suferi de o boală gravă. Dacă nu ai probleme de sănătate, renunță de acum la obiceiurile și alegerile culinare care îți pot provoca afecțiuni chinuitoare, cu tratamente costisitoare!

    23 deserturi de bunuri de coapte de grăsime

    Anumite tipuri de carne Carnea de pasăre este una dintre sursele bune de proteine, substanțe nutritive necesare pentru musculatură. Totuși, dacă este prăjită sau procesată, consumată sub formă de mezeluri îți crește riscul de a suferi de un tip de cancer.

    23 deserturi de bunuri de coapte de grăsime

    Nici carnea roșie, preparată la grătar nu trebuie consumată în cantități mari. Institutul American de Cercetare a Cancerului recomandă aproximativ 18 grame de carne preparată la grătar pe săptămână.

    23 deserturi de bunuri de coapte de grăsime

    Dulciurile cu grăsimi parțial hidrogenate Multe din alimentele tale favorite conțin grăsimi parțial hidrogenate, mai ales cele procesate sau coapte.

    Aceste grăsimi le îmbunătățesc gustul și le prelungesc perioada de valabilitate, dar îți pot afecta sănătatea și cresc riscul de cancer mamar și rectal.

    23 deserturi de bunuri de coapte de grăsime

    La citirea etichetelor, le recunoști după denumirea hidrogenat sau parțial hidrogenat, ceea ce indică prezența grăsimilor trans.